Thursday, April 19, 2012

მისი აღმატებულება მიზანი


მოვედიი...როგორხართ?, ბევი რამის დაწერა მინდა მარა ვერ გადავწყვიტე კერძოდ რომელი ავირჩიო ამიტომ სხვა დროისათვის გადავდე და გადავწყვიტე ვიბოდიალო რაღაცეები..პირველ რიგში ის რომ ...სკოლა სკოლა და სკოლა, და დღეს ინფორმატიკაზე გვასწავლიდნენ როგორ გაგვეკეთებინა ბლოგი .მე რა თქმა უნდა დავიწყე ბლატავი:):):




 გვაცანი ჩემი ბლოგი ამხანაგებს და შემოვიმატე მკითხველიც..მოკლედ კარგი პოლიტიოსი დავდგებოდი მაგრამ სამწუხაროდ სხვა გზა ავირჩიე..(თემაც ვიშოვე) მაშინ ვისაუბროთ ე.წ ოცნებებსა და მიზნებზე.. ოცნებას ვერ დავარქმევ ალბათ უფრო მიზანი იქნება , რომ გამოვიდე დიდი და სახელოვანი ჟურნალისტი:):):):) 


 ამაში ჩემი უსაყვარლესი ბლოგიც მეხმარება..ალბათ ეხა უნდა დავიწყო და ჩამოვთვალო კუმირები და მივბაძო და ა.შ.  რა თქმა უნდა მთლად განსხვცავებული ვერ ვიქნები მაგარამ ყველანაირად შევეცდები ჩემი სტილი მქონდეს მომავალში..ყოველთვის მიყვარდა რაღაც ეპატაჟური , ახალი და იმედია ოდესმე მოვახერხებ და მეც შევქმნი რაიმეს..ჯერ წინ მაქვს ყველასთვის საყვარელი წელი აბიტურიენტობა:):)) გამოცდები ,მერე უნივერსიტეტი ,იმედია მანამდე დავიხვეწები და შემდეგ შეგახსენებთ თავს:):) მოკლედ მიზანი მაქვს .ახლა კიდე მხოლოდ ნაბიჯ ნაბიჯ შესრულებაღა დარჩა..

აი სულ დიდ ბავშვებთან მქონდა ხოლმე ურთიერთობა პატარაობიდანვე და სულ ვუსწრებდი ხოლმე ჩემს ასაკს.თუგინდ არც გავუსწრო უკვე დროა რომ ჩვენს ასაკლში მხოლოდ ოცნებებით არ ვიყოთ შემოფარგლული და ჩემი რჩევაა დაისახეთ მიზანი და იბრძოლეთ მისთის.მაგარმ მე არ ვეთანხმები რომ "მიზანი ამართლებს საშუალებებს"  უბრალოდ არ უნდა დავიზაროთ.ან დავიზაროთ მაგარამ მცირე დოზით..ერთ გირჩევთ : იმოქმედეთ ისე როგორც გული გეტყვით. ცოტა ტვინის შეშველებით..წარმატებებს გისურვებთ მომავალ მიზნებში:*:*:*:*:





No comments:

Post a Comment