Tuesday, April 24, 2012

my soul.:)

გამარჯობა სუყველას. ძალიან მომენატრეთ..ორი დღეა ვცდილობ რაიმე დავწერო ,რაღაც მოგიყვეთ მაგარaმ რაღაც არ მაძლევს საშუალებას..ალბათ ისევ ჩემი მეორე მე რომელიც არასდროს იღლება..
აი პირველი კიდე უკვე დაღლილია ამ ცხოვრებიდან..ენატრება ძველი მეგობრები .ამხანაგები მათთან ერთად სიცილი ,,და ვერ ეგუება ახალ გარემოს ,,ყოველთვის მეგონა რომ თუ ახალ ადამიანებს გავიცნობდი ..შევიცვლიდი არეას  ჩემი ცხოვრებაც შეიცვლებოდა..ასეცაა შეიცვალა მაგარმ მე შევცდი ერთში  მე არ შევცვლილვარ და ეს კარგია თუ ცუდი .ჯერ ვერ გავარკვიე:):):)მოკლედ როგორც მარიამს დაემართა და თითოეულ ადამაინს მეც მომადგა სენტიმენტალური წუთები...ჩემი თავიდან მოვითხოვ ყოველთვის მეტსა და მეტს ..და აგარ შემიძლია ეს მეტი და მეტი მაგარამ მეორე მე არ მეშვება:):):)დამინდეთ არც ვუკვირდები რას ვწერ ,არც წინა წინადადებები მახსოვს ,,უბრალოდ მინდოდა ჩემი სული დაგენახათ რადგან სხვა ადამიანში ეს ჩემთვის უმნიშვნელოვანესია..ერთი სიტყვით არც კი ვიცი რისი თქმა მინდოდა ,იმედია ჩასწვდით ჩემს სიტყვებს და სრული ბოდიალი არ გამოვიდა..მე ალბათ გადამივლის და როგორც მოვიდა წავა ეს წუთებიც და დავწერ ისევ სიახლეებს..უი ხო რაიმე ჩანახატის დაწერაც მინდა ად არ ვიცი როგორ გამომივა..მოკლედ გადავწყვიტავ და ჩემს დებიუტიც რა თქმა უნდა აქვე შედგება..მოკლედ ძალიან მიყვარხართ მეტიჩრებო..:):):)(ttam)



No comments:

Post a Comment