Monday, April 9, 2012

ttam:)

ააბაა როგორახართ... უფ როგორ დაცხაა...მე ვერ ვეღირსე ჩემს საყვარელ გაზაფხულს..მაგარამ ეგ არაფერი:)..მოკლედ ბევრი ვიფიქრე და გადავწყვიტე,რადგანაც სულ მეზარებოდა დღიურების წერა და უამრავი მაქ შუაში მიტოვებული ,ჩემი ბლოგი იყოს ჩემი დღიური და თქვენ განსაჯეთ მერე.(ოგონდ ძაან მკაცრად არა:)) ასე და ამგვარად, მიხარია მეტიჩარას აკრეფვა შემოვდივარ და ვათვალიერებ ჩემსა და მარიამის სიახლეებს ,სხვისი თვალით ვუყურებ და ვცდილობ რაიმე შეცდომა აღმოვაჩინო მაგარმ იმდენად ამაყი ვარ ამას ჩემი თავი ვერ აკეთებს..ნუ რაღაც დონეზე გამომდის ,ამიტომ შევუწუხე ხალხს გული ნახეთ ნახეთ,მე უბრალოდ მაინტერესებს რას მეტყვიან რას შეცვლიდნენ ჩემს წერის მანერაში,იქნებ და საერთოდ არ ვარგა,ჩემთვის ხალხის აზრს ყოველთვის დიდი მნიშვნელობა ჰქონდა და ეხა მითუმეტეს..
.ეხლა უფრო გამძაფრებულად ვცდილობ რადგან მომავალ პროფესიად ჯურნალისტიკა ავირჩიე ..ალბათ იმიტომ რომ ძალიან მრავალფეროვანი პროფესიაა..არ მოგიწევს თვეობით და წლობით ჯდომა და კომპიუტერში ანგარიში,ჯურნალისტი ხვდება ხალხს ,აკეთებს ახალ-ახალ რეპორტაჯებს, უწევს რისკის გაღება,მოკლედ საჩემოა რა..:):):) ხოდა ამავდროულავ ვსწავლობ (უფრო სწორედ გადავედი) ფიზიკა-მათემატიკურ სკოლაში,ცოტა სასაცილოა მაგარამ არ ვნანობ,..ყოველთვის მივისწრაფვოდი ჩემი ძალები გამომეცადა სხვადასხვა საქმეში, ზოგი გამომსვლია ზოგიც არა..მაგრამ ჩემი აზრით მთავარია მოინდომო და სცადო..მათემატიკა კიდე ყოველთვის მიყვარდა..აი ყველაზე სასიამოვნო რაც მათემატიკაშია რთული ამცანის ამოხსნის შემდეგ შენი თავის რწმენის და თავდაჯერებულობის გრძნობა,აი რა მომწონს მასში ყველაზე მეტად ,არ გამოგიცდიათ? სულ სულ ცოტა მჭირდება ხოლმე ბედნიერებისათვის და ასევე სულ ცოტა უბედურებისათვის..ალბათ ყველა ასეთია.. და ასეთია ადამიანების ხვედრი,..ეხა არ დავიწყებ ფილოსოფოსობას რაც ვიბოთავე ესეც კმარა,,უბრალოდ ეცადეთ მკაცრად არ გამსაჯოთ ეს ხომ თქვენთან დასაახლოვლებლად პირველი გადადგმული ნაბიჯია,,მერე უფრო გავიხსნები ხოლმე და ასე:X:X::):):)

No comments:

Post a Comment