Monday, April 9, 2012

მეტიჩრული


ოჰ ეს ცანცარა თინეიჯერები; აიკვიატებენ ვიღაცას და მორჩა.... "მე შენზე ვაბოდებ" , "ეს ჩემი ქმარია" , "ვგიჟდები ამ ბიჭზე" .... მოკლედ ალბათ ყველას გვინახავს ამდაგვარი ფრაზები facebook-ის ან სხვა სოციალური ქსელების კედლებზე მიჯღაპნილი. მეც რისი მე ვარ თუ არ მოგიყევით ჩემი ვარსკვლავური სიყვარულის ისტორია... (ხიხიხიიი :D მაგრად გაერთობით მეტიჩრებო)

 მე, როგორც ყველა აქტიურად ჩავები ჩემი ვარსკვლავის პოვნაში... ბევრი ძებნა არ დამჭირვებია. რამდენიმე დაქალი უკვე აფანატებდა ფრანცისკო ლაჩოვსკიზე და საზიზღრად არ მოეწონათ კიდევ ერთი პოტენციური მისის ლაჩოვსკი რომ შეიძინეს ჩემი სახით. გამობუნძულებულმა (ვგიჟდები ამ სიტყვაზე) ისეთი ვიღაც ვიპოვე ვერავინ რო ვერ წამართმევს. (აუ სულ გავრეკე მგონი :D)
თქვენ განახებთ მეტიჩრებო... აბა ტყუილად კი არ ვიბოდიალე ამდენი...


წინა პოსტში რომ დავწერე როგორი ბიჭები მომწონს  ვიღაც-ვიღაცებმა მკითხეს მე ხომ არ მიგულისხმეო. დავფიქრდი (სერიოზულად) და აღმოვაჩინე რომ არა... :D :D ბევრი ვეძებე თუ ცოტა ვიპოვე ვინც ძალიან მაგრად გავს ამ მსახიობს, ზუსტათ ასეთია: მეტალისტი, საყვარელი, სიმპატიური მაგრამ არ მომწონს... მე ალექსი მინდა













No comments:

Post a Comment